بدون دسته بندی

خط بطلان پلیس بر قلدری های اوباش سابقه‌دار کرج

خط بطلان پلیس بر قلدری های اوباش سابقه‌دار کرج

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: 2 نفر از اوباش سابقه‌دار که در فضای حقیقی و مجازی اقدام به قدرت نمایی و اوباشی گری می کردند، توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز دستگیر شدند.

سرهنگ “محمد نادربیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز اقدامات مخرب ۲ اوباش سابقه دار در زمینه قدرت نمایی و ایجاد ترس و وحشت در بین شهروندان محرز و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه با تلاش های شبانه روزی مخفیگاه هر 2 متهم در شهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی هر 2 آن ها دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف چند تیغه سلاح سرد از مخفیگاه متهمان، اضافه کرد: این افراد ضمن ایجاد درگیری و اوباشی گری در فضای حقیقی، در فضای مجازی نیز اقدام به قدرت نمایی و تهدید دیگران می کردند.
سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: به اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم توصیه می کنم که عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان امنیت را آزمایش نکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا