بدون دسته بندیهنری

جابری انصاری :آغاز اعطای مجوز کانال های مجازی خبری ” انسان رسانه “در استان البرز

جابری انصاری :آغاز اعطای مجوز کانال های مجازی خبری ” انسان رسانه “در استان البرز

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اعطای مجوز به کانالهای مجازی خبری” انسان رسانه” خبر داد .
 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خصوص اعطای مجوز به کانال های مجازی خبری ” انسان رسانه ” اظهار داشت :با توجه به سیاست های دولت سیزدهم و تاکیدات و تدابیر هوشمندانه جناب آقای دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه مجازی که اهمیت آن را به اندازه انقلاب اسلامی دانسته اند و همچنین پیگیری های دلسوزانه  دکتر سید محمد هاشمی جانشین ایشان برای تحقق این موضوع مهم ، از  همه ی افراد و اشخاصی که  کانالهای مجازی خبری “انسان رسانه” را مدیریت می کنند ، دعوت نمود برای اخذ مجوز  اقدام کنند .

 

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در البرز افزود :  افراد در صورت ثبت کانالهای مجازی”خبری انسان رسانه “،  از مزایای پایگاه های خبری ، مطبوعات و رسانه های مکتوب بهره مند می شوند .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ارایه خدمات به” انسان رسانه ها “ برای ساماندهی فعالان خبری در  فضای مجازی با هر پلتفرم در سامانه جامع رسانه های کشور  به آن پرداخته شده است.
جابری انصاری بیان داشت : زیرساخت‏‌های لازم برای ثبت ” انسان رسانه ها “ در سامانه جامع رسانه های کشور فراهم شده و خدمات لازم به این افراد تنها با ثبت مشخصات در کمترین زمان ممکن انجام‏ می پذیرد .
 در طرح ارائه خدمات به ” انسان رسانه ها “در فضای مجازی ،  پیام رسانه های خارجی و داخلی با هم تفاوت ندارند و هر فعال خبری در هر یک از بسترها و شبکه های اجتماعی مشمول این طرح خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا