انتظامی

جمع آوری۳۰۰ معتاد متجاهر در البرز

جمع آوری۳۰۰ معتاد متجاهر در البرز

فرمانده انتظامی استان از جمع آوری ۳۰۰ در اجرای طرح آوری معتادان متجاهر در این استان طی ۳ روز گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حمید هداوند” روز دوشنبه در حاشیه نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی بر جمع آوری معتادان متجاهر از سطح معابر شهرها، طی ۷۲ ساعت گذشته ۳۰۰ معتاد متجاهر از سطح شهر کرج جمع آوری و به مرکز بازپروری معتادان انتقال یافتند.
وی اضافه کرد: این طرح با حضور فعال کلانتری ها، پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروهای یگان امداد استان البرز در چندین نقطه استان به اجرا در آمد .
فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در اجرای این طرح حدود ۵۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف ۲۱۶ توزیع کنده و قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
سردار هداوند دربخش دیگری ازسخنان خود به کشفیات سال جاری پرداخت و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲هزارو ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد در استان البرز کشف شده است .
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۰ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و ۹۸۵توزیع کننده و قاچاقچی دستگیر شدند
فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس برای پاکسازی چهره شهر از وجود معتادان متجاهر نیازمند همکاری و همراهی سایر دستگاه ها و مردم است.
وی افزود: معتاد به عنوان بیمار تلقی می شود و برای بازگشت انها به جامعه و چرخه زندگی می بایست سایر نهاد های تاثیر گذاراقدامات توانمندسازی و بازگشت آنها را به ادامه زندگی دوباره فراهم شود.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: شهروندان می توانند از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا