قضایی

 مدیران استان البرز با 1169نفر از مراجعان دیدار کردند

 مدیران استان البرز با 1169نفر از مراجعان دیدار کردند

 

رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار مردمی امروز با 23 نفر از مراجعان دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.

حسین فاضلی هریکندی در برنامه دیدار هفتگی خود که سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود پیش از ظهر امروز با 23 نفر از مراجعان شخصا دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.
وی در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه ملاقات‌های مردمی وی و مدیران دادگستری کل استان البرز سه شنبه هر هفته در کلیه مجتمع‌ها و حوزه‌های قضایی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دیدارهای مردمی نقش مهمی در دسترسی آسان مردم و مراجعان به مدیران قضایی استان دارد و با قوت در سال جاری نیز طبق برنامه ریزی انجام شده توسط مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ادامه خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در دیدار روز جاری شخصا مشکلات و درخواست‌های مرتبط با 23 نفر از مراجعان را استماع و دستورات مقتضی را صادر کرده است، افزود: در کلیه حوزه های قضایی استان نیز مجموعا 1169 دیدار توسط مدیران انجام شده و در حوزه ریاست دادگستری استان نیز در طول این هفته 153 درخواست توسط رئیس حوزه ریاست و کارشناسان بررسی وارشادات لازم انجام شده است.
عالی ترین مقام قضایی استان البرز عمده درخواست‌های طرح شده را مرتبط با موضوعاتی از قبیل درخواست اعمال ماده 477 عنوان کرد و گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، تسریع در اجرای حکم، درخواست مرخصی زندانیان و تجویز پابند الکترونیکی از دیگر درخواست‌های طرح شده توسط مراجعان بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا