مدیریت شهری

اولویت بندی پروژه‌ های مدیریت شهری مشخص شد

اولویت بندی پروژه‌ های مدیریت شهری مشخص شد

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت اتمام پروژه های نیمه تمام مدیریت شهری این کلانشهر گفت: پروژه های مندرج در بودجه 1402 شهرداری کلانشهر کرج اولویت بندی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ;مسعود محمدی در صد و ششمین جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور اعضا کمیسیون ، شهردار و مدیران شهرداری برگزار شد به پایش و اولویت بندی پروژه های بودجه مصوب سال 1402 اشاره و اظهارداشت: اعضای شورای اسلامی شهر بودجه سال جاری را در بخش‌هایی مختلف مصوب نموده اند تا بر اساس آن، پروژه‌هایی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا به سرعت به اتمام برسد و عملیات اجرایی پروژه های جدید شروع شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر اینکه بر این اساس، پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت فیزیکی بالا بوده و نیاز به منابع مالی و زمانی کمتری دارد به اتمام می‌رسد تصریح کرد: لازمه این امر شناسایی پروژه های اولویت دار است که طی دو سال باقی مانده از عمر شورای دوره ششم با سرعت به اتمام برسد.

محمدی اذعان کرد: پس از تعیین راهبردهای لازم در حوزه های مختلف شهری و اخذ نظر کارشناسی و رایزنی با مدیران شهری، مقرر شد تا پروژه های ضروری دارای اولویت در بودجه مصوب سالجاری شهرداری کرج مشخص و در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از احصا پروژه های مدیریت شهری، تعدادی از پروژه ها تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و مقرر شد تا پروژه هایی که نیاز به زمان بیشتری دارند و ضرورت اجرای آن کمتر است ، به زمان آتی موکول می شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: تعداد 40 پروژه در کمیسیون بررسی گردید که در جهت ارتقا زیرساختهای شهری و افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان تا ظرف 2 سال آینده به ثمر می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا