مدیریت شهری

جلسه صمیمانه پرسش و پاسخ شورای ششم برگزار شد

جلسه صمیمانه پرسش و پاسخ شورای ششم برگزار شد

همواره پاسخگویی مسئولان در نشست های خبری فرصتی است برای رسانه ها تا سوالات مبهم بایگانی شده در پس ذهن خود را مطرح و گاهی نیز به جواب های قانع کننده ای می رسند.

نشست خبری شورای اسلامی دوره ششم کلانشهر کرج پس از 22 ماه از شروع دوره ششم مدیریت شهری کرج و در آخرین روز از اولین ماه سال  بدون حضور آقایان چپردار، محمدی و ذبیحی برگزار شد.

سالن اجتماعات نژاد فلاح در عصر واپسین روز های ماه مبارک رمضان پذیرای جمع اندکی از اصحاب رسانه و اعضای شورای ششم کلانشهر کرج بود و از آنجا که فضای نشست پرسش و پاسخ ، برای این منظور ساخته نشده بود بیشتر احساس جلسه ارائه گزارش عملکرد را در اذهان تداعی میکرد.

بدلیل فوت ناگهانی عکاس جوان پایگاه خبری مدیریت شهری، مرحومه خانم جوانمرد که در روز های اخیر اتفاق افتاده بود ، فضای حزن انگیزی بر جلسه حاکم بود.

نظم و ترتیب نشستن حضار نشان از زحمات اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورا داشت، قرار دادن تریبون پرسش برای خبرنگاران هم در نوع خود کم سابقه بود که نوید جلسه ای صمیمی و شفاف را میداد.

البته کم توانی مجری و نا آگاهی وی از اسامی رسانه ها و اشخاص در هنگام اجرا، نیاز داشتن مجری توانا از بین اصحاب رسانه را دو چندان می نمود.

جلسه با پرسش های اصحاب رسانه و پاسخگویی اعضای شورا آغاز شد و مهمترین ایراد این جلسه تکمیل پاسخ هرعضو به سوال مطرح شده توسط عضوی دیگر بود.

مجتبی حاج قاسمی در پاسخ به سردبیر چکاوک البرز در خصوص وضعیت نا بسامان ورودی های شهر کرج وعدم جانمایی المان های مشخص ، گفت: متاسفانه همه دستگاه های ذی ربط در این موضوع خود را ملزم به همکاری نمی دانند و با اشاره به املاک ورودی در محدوده پل فردیس که چهره زشتی را به شهر داده است یاد آور شد همیشه نصب المان و یا تصاویر لزوما به زیبایی یک مکان کمک نمی کنند بلکه زدودن نا زیبایی ها خود به زیبا شدن آن منطقه می انجامد.

این عضو شورا خاطر نشان کرد: دغدغه زیبا سازی ورودی شهر کرج از دوره های قبل نیز مطرح بوده است و آنچه مسلم است اراده و همکاری دستگاه هایی مانند راهداری، جهاد کشاورزی، استانداری و… را می طلبد و تنها با حرف و شعار این مهم شدنی نیست.

در ادامه مریم قهرمانی صارم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در خصوص راهکار های مدیریت ششم برای ایجاد درآمد های پایدار گفت: امروزه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها از اولویت بالایی برخوردار است و متاسفانه در مدیریت شهری برنامه مدونی برای این موضوع وجود ندارد.

وی افزود: درآمد ساخت و ساز نمی تواند پاسخگوی نیاز های شهر باشد و امید واریم استفاده از اماکن موجود شهرداری برای ایجاد درآمد پایدار استفاده بهتری شود.

در خاتمه مراسم پذیرایی افطاری به میزبانی شورای ششم کلانشهر کرج برای اصحاب رسانه برپا بود.

توانگر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا