مدیریت شهری

بازدید و بررسی روند خدمت رسانی منطقه یک در روز پایانی طرح تشویقی

شهردار فردیس در میدان خدمت؛

بازدید و بررسی روند خدمت رسانی منطقه یک در روز پایانی طرح تشویقی

همزمان با آخرین روز اجرای طرح تشویقی شهرداری فردیس، شهردار  فردیس، با حضور در منطقه یک این  شهرداری، از روند ارائه خدمات به شهروندان و رسیدگی به پرونده‌های مراجعان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، در این بازدید، شهردار فردیس ضمن گفت‌وگو با کارکنان و شهروندان، بر تکریم ارباب‌رجوع، تسریع در رسیدگی به درخواست‌ها، کاهش زمان ارائه خدمات و تسهیل فرآیندهای اداری تأکید کرد و خواستار به‌کارگیری همه ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان در آخرین روز اجرای این طرح شد.

وی با اشاره به اینکه امروز، ۳۱ خردادماه، آخرین فرصت بهره‌مندی از طرح تشویقی شهرداری فردیس است، یادآور شد: امتیازات پیش‌بینی شده، در راستای کمک‌ به شهروندان و رونق ساخت و ساز  در شهر انجام شد که امروز آخرین فرصت بهره‌مندی از این امتیازات بود.

گفتنی است؛ بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر فردیس، طرح تشویقی شهرداری فردیس شامل بهره‌مندی از تخفیفات و امتیازات ویژه از جمله محاسبه عوارض بر مبنای تعرفه سال ۱۴۰۴ و سایر مزایای مصوب، بود که تا پایان امروز اعتبار داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا