دستگيري سارقان سيم و کابل برق در ساوجبلاغ

دستگيري سارقان سيم و کابل برق در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامي استان از دستگيري 3 نفر سارق سيم و کابل برق با اعتراف به 30 فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، سردار “حميد هداوند” با اعلام اين خبر گفت:در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل برق در سطح شهرستان ساوجبلاغ، پيگيري موضوع به منظور شناسايي سارق يا سارقان احتمالي به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي بيان داشت:ماموران با چندين شبانه روز کار پليسي و اقدامات گسترده اطلاعاتي، موفق به شناسايي سارقان و مخفيگاه آنان در شهر ” مهستان شهرستان ساوجبلاغ” شدند.
اين مقام ارشد انتظامي افزود:ماموران پليس آگاهي پس از هماهنگي با مقام قضايي به مکان مورد نظر اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.
وي ادامه داد:سارقان دستگير شده در بازجوئي هاي تکميلي ماموران و در مواجهه با مستندات پليسي تا کنون به 30 فقره سرقت کابل برق با استفاده از 2 دستگاه خودروي سواري پرايد و موتورسيکلت در سطح شهرستان ساوجبلاغ اعتراف کرده اند.
سردار هداوند گفت: در اين خصوص 2 مالخر نيز دستگير و به همراه سارقان، با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه افراد دستگير شده علت و انگيزه خود از سرقت را اعتياد به مواد مخدر و تهيه هزينه خريد مواد عنوان کرده اند گفت:شهروندان همچنان توصيه هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت را مدنظر قرار داده و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طريق شماره تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.



