فرهنگی

جهاد تبیین در عرصه فرهنگی البرز هدفگذاری شد

جهاد تبیین در عرصه فرهنگی البرز هدفگذاری شد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اعلام کرد: جهاد تبیین و توجه ویژه به پدافند غیرعامل در عرصه فرهنگی این استان برای سال آینده هدفگذاری شده است.

سعید جابری انصاری روز شنبه در همایش پدافند غیر عامل فرهنگی که با حضور مسوولان کشوری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد، گفت: بر این اساس سلسله نشست های جهاد تبیین با موضوع فرهنگ، تهاجم فرهنگی و رسانه برای اصحاب رسانه و هنرمندان استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: معتقد هستیم تبیین مفهوم پدافند غیرعامل به عنوان یک الگو در موضوعات فرهنگی و هنری باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین تاکید دارند، اظهار کرد: باید راهکارهای مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اتخاذ کرد .
وی بیان کرد: سلسله نشست ها را با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه هنرمندان، اصحاب رسانه و اندیشمندان برای سال آینده پیش بینی کرده ایم و از تمام ظرفیت های استان برای مقابله تهاجم بیگانگان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: استان البرز به عنوان پایتخت اقوام مختلف کشور از اهمیت و تنوع فرهنگی خاصی برخوردار است که تلاش مسوولان فرهنگی بهره گیری از این ظرفیت در مقابل تهاجم نرم و جنگ  ترکیبی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا