فرهنگیهنری

خانه هنرمندان کرج پذیرای نمایشگاه استاد شاگردی 2 شد

خانه هنرمندان کرج پذیرای نمایشگاه استاد شاگردی 2 شد

در عصر سومین روز از سومین ماه پاییز خانه هنرمندان کرج میزبان جمع کثیری از هنرمندان تجسمی استان و هنر دوستان بود.

افتتاح این نمایشگاه که باعنوان استاد شاگردی 2 و به همت نگار خانه و آموزشگاه آزاد مسیح آذری برگزار شده است بیش از یکصد اثر از هنر جویان و هنرمندان استان که زیر نظر 4 استاد آموزش دیده اند را در معرض دید عموم قرار داده است که تا ششم آذر ماه دایر خواهد بود.

مسیح آذری مدیر نگار خانه مسیح آذری در حاشیه این نمایشگاه در خصوص بر پایی این نمایشگاه گفت: نگارخانه و آموزشگاه آزاد هنر های تجسمی آذری در بیست و پنجم بهمن ماه 1400 افتتاح شد و طی دو سال گذشته  این پنجاه و چهارمین نمایشگاه است که در خانه هنر مندان این نگار خانه برگزار کرده است.

آذری افزود:در  این نمایشگاه که با نام استاد شاگردی 2 برگزار می شود 4 استاد و یا بهتر عرض کنم 4 هنرکده با حدود 110 هنرجو با 110 اثر برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد : هدف از برگزاری این نمایشگاه دیده شدن اساتید و هنر شاگردان این اساتید اسیت که در جریان برگزاری نمایشگاه آیتم های زیادی مورد نقد قرار خواهند گرفت بطور مثال هنر جویان کودک و نوجوان وقتی با هنر جویی در رده سنی 50 ساله رو برو می شوند متوجه میشوند که در آغاز راه هستند و باید برای رسیدن به حد اعلای هنر تلاش بیشتری را داشته باشند.

وی یاد آور شد: نمایشگاه استاد شاگردی 2 در خانه هنرمندان برگزار شد و به امید خدا نمایشگاه استاد شاگردی 3 هم اول دیماه باز هم در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

استاد بهرام پور مهرام دارنده دکترای ادبیات اسلو و تورنتو با سی سال سابقه تدریس در کشور های اسکاندیناوی به عنوان مدیر انجمن ادبی نگار خانه  و آمزشگاه آزاد مسیح آذری در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه های استاد شاگردی یکی از بهترین ایده ها بوده برای معرفی اساتید و آثار هنرجویان که در معرض دید عموم قرار بگیرند.

وی افزود: از اهداف مهم این نمایشگاه ها ایجاد فضای بهتر برای هنرجویان برای فعالیت در بازار کار می باشد که خوشبختانه در این مهم خیلی موفق بودیم.

در پایان مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از هنرجویان و اساتید 4 هنرکده شرکت کننده در نمایشگاه تقدیر شد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا