فرهنگی

اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان البرز

اختتامیه ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان البرز

ششمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرز با عنوان جشنواره قلم‌های ماندگار با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد، پس از تجلیل از برترین ها به کار خود پایان داد.

 

رضا عباس زاده در آیین پایانی ششمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان البرز که با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد ، اظهارداشت: ۶۰ خبرنگار با ۱۸۰ اثر در ششمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری البرز شرکت کردند .

رییس خانه مطبوعات استان البرز تصریح کرد: این جشنواره از مراداد امسال در هشت محور از جمله تیتر، مصاحبه، عکس ، گزارش و صفحه آرایی آغاز شد.

عباس زاده بیان کرد: داوری آثار ارسالی توسط اساتید مطرح مرکز مطالعات رسانه وزارت ارشاد صورت گرفته و در این مراسم ث از برگزیدگان هر بخش تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از سال آینده در کنار جشنواره قلم‌های ماندگار، شاهد برگزاری جشنواره تخصصی رسانه توسط نهادها و دستگاه‌های استان باشیم.

لازم به یادآوری است ۱۸۰ اثر از ۶۰ خبرنگار و عکاس در شش محور گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، صفحه آرایی و طنز در این جشنواره به مرحله داوری رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا