مدیریت شهری

متأسفانه فرآيند اقدامات شهرداري در حوزه عمراني مغاير با سياست هاي شوراي شهر و مطالبات مردم دارد

متأسفانه فرآيند اقدامات شهرداري در حوزه عمراني مغاير با سياست هاي شوراي شهر و مطالبات مردم دارد

رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: متأسفانه فرآيند و برايند اقدامات شهرداري در حوزه عمراني به هر دليلي كه برايمان مشخص نيست و به تعبيري آن را ميتوان كم اهميت بودن مشكلات شهر و شهروندان قلمداد نمود ، سمت و سويي مغاير با سياست هاي شوراي شهر و همچنين مطالبات مردم دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج ، مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن تبريك نيمه شعبان ميلاد با سعادت امام عصر (عج) اظهارداشت: در این راستا براي مثال بازگشايي خيابان المهدي در حصارک که بيش از يك سال است معطل عدم پيگيري شهرداري ست.

رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: عمده پروژه ها ي عمراني تعطيل و يا نيمه تعطيل است، حركت لاكپشتي شهرداري در حوزه عمراني ،عدم تحقق مطالبات مردم از پروژه هاي خرد تا كلان در حوزه عمراني ،فشل بودن وضعيت حال حاضر حوزه عمراني شهرداري و البته بي ارادگي در تعيير وضعيت آشفته و بي برنامه گي فعلي نيازمند جراحي و يا تصميمات متفاوتي با وضع موجود است.

قهرمانی تاکید کرد: بارها تذكرات متعدد با ذكر مصاديق ارائه كرده ام اما گويا گوش شنوايي نيست و همكاران در حوزه عمراني بيش از اجرا علاقه مند به قراردادهاي مشاوره اي و طرح و برنامه هستند تا اجرا .

وی خاطرنشان کرد: اين موضوع به مناطق هم تسري پيدا كرده است ، لكه گيري آسفالت و احداث سرعتگير و نصب علائم ترافيكي ،كار عمراني نيست ،جناب آقاي شهردار با پتانسيل موجود در حوزه عمراني در بخش مديريتي طي يكسال گذشته بويژه چند ماه اخير بررسي و پايش نماييد چه اقدام موثر و تاثير گذاري رخ داده است.

قهرمانی بیان کرد: از گذشته حوزه معاون عمراني ،افراد و متخصصين به نامي را به خود ديده است كه اقدامات اثر گذاري در اين حوزه در برخي مقاطع با همراهي شوراي اسلامي شهر رخ داده است، تقاطعات و پروژه هاي متعدد انجام شده در چند سال گذشته حاصل تفكر عمران محور در سطح شهر و البته استفاده از نيروهاي با انگيزه است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: اين ره كه در پيش گرفته شده نه تحول گراست نه برنامه دارد نه گويا احساس تعلقي به خلق دوراني ماندگار دارد و بيشتر به دنبال حفظ حقوق و مزايا و امكانات مديريتي و بهره مندي از خودروهاي پيمانكاران است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا