ساوجبلاغسلامت

اجرای طرح فراگیری بیمه خانوار ایرانی به همت شهرداری برای خانوارهای شهرجدید مهستان

اجرای طرح فراگیری بیمه خانوار ایرانی به همت شهرداری برای خانوارهای شهرجدید مهستان

علی گلرخی شهردار، میلاد ارمندپور رئیس شورای شهرجدید مهستان با حسن زارعدار رئیس تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ، چهارباغ و طالقان دیدار و در مورد مسائل و مشکلات بیمه ای کارکنان و شهروندان شهرجدید مهستان گفتگو کرد.

بیمه فراگیر خانوار از نکات مهم و کلیدی این دیدار بود که مسئولیت اطلاع رسانی دقیق در مورد مزایایی این پوشش بیمه ای را شهرداری شهرجدید مهستان عهده دار شد. سازمان تامین اجتماعی ساوجبلاغ با همکاری کارگزاری این سازمان شرایط را برای شهروندان شهرجدید مهستان جهت استفاده از طرح فراگیر بیمه خانوار مهیا تا زنان سرپرست خانوار و دانشجویان از خدمات این نوع بیمه بهرمند شوند‌.

طرح فراگیر بیمه خانوار برای زنان سرپرست خانوار و دانشجویان فرصت مناسبی است که شهروندان شهرجدید مهستان با حمایت شهرداری و سازمان تامین اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ می توانند زیر چتر حمایتی این دو سازمان از خدمات بیمه ای به صورت کامل استفاده کنند.

در این دیدار بیمه فعلی و بیمه های عقب افتاده کارکنان شهرداری و مشکلات و چالش های که در این چندسال برای کارکنان وجود داشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد که این مشکلات برطرف شود.

گفتنی است دانشجویان، زنان خانه دار، صاحبان صنوف و کسبه شهرجدید مهستان می توانند در طرح بیمه فراگیر خانوار از مزایایی کامل بیمه ای برخوردار باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا