فرهنگیمدیریت شهری

۸۸ برنامه با رویکرد محله محوری به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار خواهد شد

۸۸ برنامه با رویکرد محله محوری به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار خواهد شد

هادی بیگدلی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری کرج خبرداد:هشتاد و هشت برنامه محله محور به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه از ولادت امام حسین علیه السلام و به صورت مستمر تا نیمه شعبان همزمان با ولادت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار خواهد شد.
هادی بیگدلی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری هشتاد و هشت برنامه محله محور به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه برگزار خواهد شد.
بیگدلی افزود:سازمان فرهنگی در راستای افزایش مشارکت های محلات در برنامه ریزی فرهنگی و با رویکرد مردمی و نوآورانه در برپایی جشن های محله محور اعیاد شعبانیه، ۸۸ برنامه با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های محلی در سطح شهر با همکاری و نواحی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار خواهد شد. وی عنوان کرد:آغاز این برنامه ها به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه از ولادت امام حسین علیه السلام و به صورت مستمر و تا نیمه شعبان همزمان تا ولادت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار خواهد شد.
این مسئول هدف از برگزاری این برنامه ها را ایجاد شور و نشاط و مودت با آموزه های دینی برای شهروندان در مراسم اعیاد شعبانیه عنوان کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا