اجتماعیمدیریت شهری

همزمان با چند استان کشور؛ آغاز طرح سراسری و گسترده مبارزه با سرقت در البرز

همزمان با چند استان کشور؛آغاز طرح سراسری و گسترده مبارزه با سرقت در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از آغاز اجرای طرح سراسری و گسترده مبارزه با سرقت در سطح استان البرز خبر داد و گفت: به شهروندان اطمینان خاطر می‌دهیم که سارقان را از اقدامات خود پشیمان خواهیم کرد.

 سردار حمید هداوند گفت: در راستای مبارزه جدی با معضل سرقت، با دستور فرمانده کل انتظامی کشور از امروز طرح سراسری و گسترده مبارزه با سرقت با محوریت پلیس آگاهی در چندین استان کشور به صورت همزمان اجرا خواهد شد.

وی افزود: پلیس برای اجرای این طرح تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا درس پشیمان کننده‌ای به سارقان و مخلان امنیت مردم بدهد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با سرقت‌های خشن، گفت: وقوع سرقت‌های خشن تاثیر بسیار مخربی در احساس امنیت مردم دارد و این موضوع خط قرمز پلیس است، لذا سارقانی که با تهدید شهروندان اقدام به سرقت‌های خشن کرده‌اند، میله‌های زندان در انتظار آنهاست.

سردار هداوند اضافه کرد: امیدواریم با دعای خیر و همکاری شهروندان بتوانیم در اعیاد رجب و شعبان خبرهای خوبی را به مردم در حوزه مبارزه با مخلان امنیت بدهیم.

این مقام ارشد انتظامی در پایان نقش مردم در پیشگیری از سرقت را بسیار حائز اهمیت اعلام و بیان کرد: اگر شهروندان توصیه‌های پیشگیری پلیس را جدی بگیرند تا میزان قابل توجهی از سرقت و تبعات آن در امان خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا