مدیریت شهری

تجهیز و به روز رسانی واحدهای آتش نشانی در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد 

تجهیز و به روز رسانی واحدهای آتش نشانی در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: پیشگیری، آمادگی و مقابله، از ارکان اساسی سازمان و واحدهای آتش نشانی و خدمات ایمنی در پاسخ به نیازهای شهر و شهروندان درشرایط عادی، غیرعادی و اضطراری به شمار می روند که تجهیز و به روز رسانی آن بایستی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد اسدیان در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال 1402 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهارداشت: علیرغم کمبود امکانات، کارکنان و نیروهای عملیاتی این سازمان، تمام تلاش خود را برای انجام صحیح و به موقع ماموریت ها به کار می گیرند و بعضا گستره این ماموریت ها در خارج از استان نیز هست.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: سوالی را بیان کردم که بودجه این سازمان بر اساس چه متدی نوشته شده است که همکاران پاسخ دادند این ردیف ها بر اساس 12 جلد کتابی که نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری سازمان در آن دیده شده، نوشته شده است. بنابراین پیشنهاد می دهم اعضای شورا رای مثبت دهند و حمایت های لازم را به عمل آورند تا کار به جلو پیش برود.

اسدیان تصریح کرد: آموزش، آمادگی و تجهیزات مورد نیاز، از مقولات کلیدی در موضوع خدمات ایمنی و آتش نشانی به شمار می روند ضمن اینکه آتش نشانی باید همواره در مواجه با بحران ها آماده، مؤثر، منعطف و سریع عمل نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا