مدیریت شهری

ورزش شهرداری کرج باید از اداره به سازمانِ مستقل تبدیل شود 

ورزش شهرداری کرج باید از اداره به سازمانِ مستقل تبدیل شود

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی زمینه گران شدن ورزش را فراهم کرده که بایستی با تغییر برخی رویه‌ها از این موضوع جلوگیری کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حسین سعیدی سیرائی با حضور در اداره نگهداری، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی شهرداری کرج هفته تربیت بدنی را به کارکنان این اداره تبریک گفت.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش اداره ورزش شهرداری کرج در شناسایی استعدادها، گفت: جشنواره محلات با کیفیتِ خوبی برگزار شد که امیدوارم با برنامه‌ریزی لازم، شاهد ادامه‌دار شدن این جشنواره در طول سال باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ادامه داد: اثرات جشنواره ورزشی محلات در ایجاد‌ِ شور و نشاط در بین نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها بسیار ملموس بوده و باید به برگزار کنندگان این جشنواره خداقوت گفت.

وی با اشاره به اینکه شورای ششم و شهرداری کرج همواره نگاه حمایتی به موضوعات ورزشی داشته و قطعا این روند تا پایان این دوره ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تبدیل ورزش شهرداری کرج از اداره به سازمان مستقل، می‌تواند اثرگذاری شهرداری کرج در امر ورزش، به ویژه در محلات را دوچندان کند.

رییس کمیسیون فرهنگی در ادامه با بیان اینکه ورزش باید برای خانواده ارزان شود، گفت: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی زمینه گران شدن ورزش را فراهم کرده که باید تلاش کنیم با همراهی اعضای شورا این رویه را تغییر دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا