مدیریت شهری

رادیو البرز، بلندگوی مطالبات شهروندی‌ست

به مناسبت سالروز افتتاح رادیو کرج؛

رادیو البرز، بلندگوی مطالبات شهروندی‌ست

سرپرست اداره رسانه شهرداری کرج، روز تشکیل رادیو کرج را به همه شهروندان و دست‌اندرکاران مجموعه تبریک گفت.

محسن پوراسماعیل در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: رادیو، صدای گرم روزگاری‌ست که روابط انسان‌ها به واسطه ابزار الکترونیکی و فضای مجازی رو به سردی و بی تفاوتی گراییده و گرمای ارتباط کلامی و احساسی تا حد قابل توجهی رو به فراموشی و نابودی است.

پوراسماعیل با بیان اینکه راه‌اندازی رادیو کرج، فرصتی برای حفظ گرمای ارتباط ساکنان این دیار بود، اضافه کرد: زمانی که کرج هنوز شهری کوچک بود و به شکل و شمایل کلانشهر در نیامده بود، افتتاح رادیو کرج که بعدها به رادیو البرز ارتقاء پیدا کرد فرصتی بود تا ساکنان شهر دغدغه‌ها و درد دل‌های خود را با این مجموعه مطرح کرده و در میان بگذارند.

موسس استودیوی مدیریت شهری کرج، تاکید کرد: رادیو کرج هنوز هم به رغم ازدیاد رسانه‌ها و ابزار ارتباط جمعی، توانسته جایگاه خود را میان جمعیت کرج نشین و البرزنشین حفظ کند و بسیاری از مشکلات و مسائل مرتبط با آنان را به مسئولان انعکاس داده و پیگیری کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌های نه چندان دور همکاری و همراهی رادیو کرج با اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج باعث شد تعاملات گسترده‌ای میان مردم و مسئولان عرصه مدیریت شهری شکل گیرد به طوری که ارتباط روزانه با مدیران شهری برقرار می‌شد تا ضمن اعلام آخرین اخبار و رویدادهای این حوزه، به سوالات و خواسته‌های مردم پاسخ داده شود.

پوراسماعیل برای استمرار این همکاری با رادیو البرز اعلام آمادگی کرد و یادآور شد: هر چقدر تماس و ارتباط مردم با دست اندرکاران و مدیران شهری بیشتر باشد دستاوردهای مدیریت شهری با اقبال و همراهی بیشتری از سوی شهروندان همراه خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا