سیاسی

مطالبات کادر درمان به وزیر بهداشت منتقل شد

رئیس مجمع نمایندگان البرز؛

مطالبات کادر درمان به وزیر بهداشت منتقل شد


دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار پیگیری مطالبات پرستاران، نیروهای فوریت‌های پزشکی و کادر بهداشت و درمان به صورت جدی مطرح شد.

وی بیان کرد: اعضای دفتر با تشکیل کارگروه‌های تخصصی به بررسی مشکلات اقشار مختلف می‌پردازند که چالش‌های حوزه بهداشت و درمان استان البرز از دِل همین کارگروه‌ها استخراج و پس از بازدید مستمر از مراکز درمانی و نشست با مدیران مربوطه جلسه ای با استاندار البرز برگزار شد و در نهایت برای پیگیری این مطالبات با وزیر بهداشت نیز دیداری صورت گرفت.

شیرین زاد یادآور شد: همچنین مواردی اعم از ارتقاء سرانه‌های درمانی و تخت‌های بیمارستانی استان البرز پیگیری و قول مساعدت از سوی وزیر محترم بهداشت اخذ شد.

وی در ادامه از سفر وزیر بهداشت به استان البرز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طی این نشست مقرر شد دکتر ظفرقندی با حضور در استان البرز از نزدیک میزان پیشرفت پروژه‌های عمرانی حوزه درمان را بررسی و نقاط ضعف بهداشت و درمان در البرز را احصا کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز اضافه کرد: بنا بر اعلام وزیر محترم بهداشت طی این نشست، تخصیص اعتبار قابل توجهی برای توسعه زیرساخت‌های مراکز درمانی استان و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از سوی این وزارتخانه صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ معضلات حوزه پرستاران و کادر بهداشت و درمان از جمله چالش‌های بود که به صورت ملی طی روزهای گذشته مطرح شده است که در این میان رئیس مجمع نمایندگان استان البرز به صورت ویژه پیگیری و بررسی چالش‌ها را در دستورکار قرار داد و با حضور در وزارت بهداشت برای رفع این معضلات تلاش خود را به کار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا