مدیریت شهری

سنجش عملکرد شورای شهر بر عهده مردم است

علی قاسم پور؛

سنجش عملکرد شورای شهر بر عهده مردم است

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج شورای شهر را نماد تحقق حقوق شهروندی عنوان کرد وگفت: در سال پایانی دوره ششم سنجش عملکرد شورای اسلامی شهر بر عهده مردم است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرستان کرج؛ علی قاسم پور در شصت و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان کرج فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را تبریک گفت و از خداوند متعال، تقویت هرچه بیشتر وحدت و همدلی جامعه اسلامی را خواستار شد و اظهارداشت: شوراها با تكیه بر مردم سالاری دینی شكل گرفته تا ضمن یادآوری اهمیت مشورت در جامعه، گروهی از افراد متخصص و آگاه به مسایل روز، با همفكری های خود مسوولان را در اجرای وظایفشان یاری رسانند.

قاسم پور به نقش مهم شوراها در قانون اساسی برای رفع دغدغه های مردم اشاره و گفت: کسانی که وارد جامعه شوراها شدند خودشان را آماده کردند برای اینکه به مردم خدمت و در جهت رفاه اجتماعی، بررسی مشکلات و مطالبات و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج با اشاره به سال پایانی دوره ششم شورای شهر تصریح کرد: سال پایانی شورای شهر سال برداشت مضاعف و به ثمر نشستن مطالبات مردمی از جامعه شورایی است ،پایان هر دوره مردم منتظر تلاش ها هستند امیدواریم این دوره نتیجه پر باری برای مردم داشته باشد، سنجش کنند و نمره قبولی دهند.

وی از شورای شهرستان کرج به عنوان شورای فرادستی در همدلی و کنار هم بودن عنوان و خاطرنشان کرد: برادری و برابری اعضا شوراها برابر قانون در پیشگاه مردم کاملا واضح است ،مجموعه شورایی موفق است که مجموعه عملکردهایش کل مجموعه باشد انشقاق و از هم گسیختگی نتیجه جز اضمهلال فعالیت ها ندارد.

قاسم پور خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهرستان کرج عملکردها را بلد کنند و خود در ورطه تبلیغات انتخاباتی درگیر نکنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا