سلامت

اردوی جهادی سلامت منتظران صالح (عج) در محله آق تپه کرج برپاشد

اردوی جهادی سلامت منتظران صالح (عج) در محله آق تپه کرج برپاشد

به گزارش روابط عمومی، صبح روز دوشنبه ، ۲۶ شهریور ماه ،اردوی جهادی منتظران صالح(عج) با هدف ارایه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم کم برخودار منطقه آق تپه در کرج  آغاز به کار کرد.

این قرارگاه سلامت به مدت سه روز و تا روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه در مدرسه ثامن الئمه ادامه خواهد داشت.

سید آرمان رضوانی ، مسئول قرارگاه گفت: این اردوی جهادی به همت و مشارکت سایر بخش های حوزه سلامت  ، بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی البرز ، معاونت بهداشت ، مرکز بهداشت غرب کرج ، معاونت دانشجویی و فرهنگی ، دانشکده دندانپزشکی ، دانشکده پرستاری ، بسیج جامعه پزشکی ،بنیاد برکت ،بسیج دانشجویی ، واحد خیرین سلامت دانشگاه و قرارگاه سلامت در حال برگزاری است.

وی افزود : در این اردوی سه روزه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در بخش های مختلف ، ویزیت پزشک ، سلامت روان ، تغذیه ، بینایی سنجی ، دندانپزشکی ، مامایی ، مبارزه و پیشگیری از بیماری ها و … به مراجعان ارایه می شود و با تدابیر انجام شده خدمات تخصصی و تکمیل تر مثل آزمایشات ، تصویر برداری و دارو و عینک هم رایگان داده می‌ شود.

دکتر آرزو آقا کوچک زاده، رئیس دانشکده دندانپزشکی در حاشیه اردوی جهادی گفت : خدمات دندانپزشکی از آموزش، مراقبت و بهداشت تا خدمات تخصصی در قالب معاینه و ترمیم و دندان کشیدن و فلوراید تراپی کودکان به صورت رایگان برای مراجعان انجام می شود .

وی افزود : برای انجام خدمات تخصصی تر مانند عصب کشی و جراحی به دانشکده دندانپزشکی ارجاع داده می شوند و رایگان درمان انها دنبال می شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا