سلامت

بازدید  استاندار البرز از روند ارائه خدمات و بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) کرج

بازدید  استاندار البرز از روند ارائه خدمات و بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) کرج

 

 

 

 

 

 

 

 

در این بازدید دکتر عبدالهی استاندار البرز از خدمات درحال انجام بیمارستان امام خمینی(ره) کرج که تا چندی پیش در حال تعطیلی بود اکنون با آینده ای روشن در حال خدمت‌رسانی به مردم استان البرز و استان‌های هم‌جوار است.

در گزارش عملکرد بیمارستان امام خمینی (ره) به نماینده ارشد دولت در استان دکتر جواد عبادی گفت: پرسنل این بیمارستان و کادر درمان علی رغم خدمات دهی مناسب به همشهریان و درمان پذیران،  اهتمام و تمرکز ویژه ای نیز بر روی ارائه خدمات درمانی به ایثارگران دارد.

وی افزود: علاوه بر خدمات نرم درمانی در این بیمارستان وجود دستگاه سی تی اسکن 128 اسلایس برای آنژیوگرافی یکی از امتیازات ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

دکتر عبادی یاد آور شد:  وجه تمایز این مرکز خدمات درمانی و یکی از افتخارات این بیمارستان، انجام سه عمل جراحی قلب به صورت بسته و غیرتهاجمی در یک روز بوده که بدون باز کردن قفسه سینه، دریچه قلب تعویض شده است.

رییس بیمارستان تاکید داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) یک مرکز درمانی جنرال است که به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی کشور نیز رسیده و دارای چهار بخش فعال داخلی، جراحی، اطفال و زنان و زایمان و در کنار این ها، در حوزه فوق تخصصی نیز دارای بخش های ویژه و اتاق های عمل قلب است.

لازم بذکر است ،  بخش مهم و کار آمد  دیالیز این مجموعه نیز فعال شده و در حال ارائه خدمات است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا