سلامت

327 نفر از درمانجویان موسسه مهر سهیلا  بهبودی کامل یافته و به زندگی بازگشته اند

327 نفر از درمانجویان موسسه مهر سهیلا  بهبودی کامل یافته و به زندگی بازگشته اند

انسان ها همواره با افزایش آگاهی شان مسئولیت شان هم افزایش می یابد، آگاهی از سختی، امید و ناامیدی درمانجویان و هزینه های سرطان مسئولیت انسان های آگاه و خیر را افزایش داده است.

بخش قابل توجهی از انواع سرطان قابل درمان است و این در حالی که نام سرطان برای افراد با آگاهی کم، کشنده است از این رو باید به این عزیزان آگاهی داده شود.

درمان سرطان در قالب موارد، هزینه زیادی دارد که بایستی به فوریت تأمین شود پس برای انسان های شریفی که حاضرند هزینه های بیماران بی بضاعت را تأمین نمایند مسیر کوتاه و مطمئنی ایجاد شده است.

این بیماری می تواند تبعات اقتصادی، روحی ، اجتماعی و حتی فرهنگی زیادی  برای خانواده بیمار ایجاد نماید پس آموزش آگاهی رسانی به این خانواده ها از ضروریات است.

موسسه خیریه مهر سهیلا ب همکاری و تبادل دانش-اطلاعات و تجارب با مؤسسات همکار و جذب خیرین نیکوکار و متخصصین مجرب در بخش های مختلف ، تشخیص، مددکاری، مدیریت مالی ، روش های نوینی را برای بهره برداری حداکثری از منابع به کار برده است تا بتواند به مدد جویان و بیماران کم توان مالی در تقابل با این بیماری به بهترین شکل خدمات ارائه نماید.

هدف نهایی کلیه اعضاء و کارکنان مهر سهیلا خدمت به جامعه است. زیرا بر این باورند که تمامی افراد جامعه در قبال زیبایی ها و زشتی های جامعه مسئول و سهیم اند از اینرو می کوشند با خدمت رسانی محض رضای خدا اولاً سرور و غرور ناشی از رفتار خداپسندانه و مفید بودن را به خود هدیه کنند و بعد از آن، امید و لبخند را به شاهدان عملکرد خویش پیشکش کنند.

ناصر امینی، مدیر عامل مؤسسه خیریه مهر سهیلا در نشست خبری که به مناسبت هفته خبرنگار در سالن کنفرانس این مجموعه برگزارشد گفت: ما در موسسه مهر سهیلا بر این باوریم که می بایست همواره شاکر خداوند مهربان باشیم.

وی افزود : در تشکیل و راه اندازی این موسسه انسان هایی شریف و پاک نهاد ما را همراهی کردند تا نهال نیکوکاری «مؤسسه خیریه مهر سهیلا» جان بگیرد و رشد کند و دست در دست یاری درمانجویان بگذارد.

 

مدیر عامل موسسه مهر سهیلا ادامه داد: خدای مهربان را شاکر و سپاسگزاریم،که به برکت همراهی عزیزان خیر، گام های بسیار مفیدی جهت ارائه خدمات به درمانجویان برداشته ایم و یقین داریم که هنوز در اول راهیم و به مدد و یاری همه شما سروران گرانمایه نیازمندیم.

دکتر رضا نکوئیان استاد دانشگاه و خزانه دار موسسه خیریه مهر سهیلا گفت: خوشبختانه تاکنون 327 نفر از درمانجویان این موسسه بهبودی کامل یافته و به زندگی بازگشته اند.

وی افزود: خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی درمان، 95 درصد از کودکان سرطان حاد خون در کشور قابل درمان هستند .

نکوئیان خاطر نشان کرد: در پروسه درمان این بیماری آشنایی با پیش آگاهی و پیشگیری، تشخیص های زود هنگام و نیز ترغیب مردم به غربالگری در درمان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

این مسئول در نهایت یادآور شد: آزمایشات ژنتیکم وادواری، رژیم غذایی و تغذیه مناسب، و عدم مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی در شناخت و کنترل این بیماری بسیار مفید خواهد بود.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا