مدیریت شهری

خدمات به زائران اربعین حسینی توسط مدیریت شهری کرج امسال گسترش خواهد یافت

عمار ایزدیار؛

خدمات به زائران اربعین حسینی توسط مدیریت شهری کرج امسال گسترش خواهد یافت

عضو شورای اسلامی شهر گفت: موکب پذیرایی از زائران اربعین از تاریخ ۱۵ مرداد تا ۸ شهریور ماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در مرز مهران برپا شده است.

عمار ایزدیار در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج اظهارداشت: هر سال و در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، خیل عظیم زائران از سراسر کشور آماده حرکت به سمت کربلای معلی می‌شوند و مدیریت شهری در کنار سایر نهادها، خدمات گسترده‌ای را به زائران ارائه می‌دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: عشق و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تنها محدود به یک استان، شهر یا روستا نمی‌شود، بلکه همه ساله با فرارسیدن ایام اربعین حسینی تمام استان‌ها و شهرهای کشور در عرصه خدمت‌رسانی اعلام حضور و با فراهم کردن زیرساخت‌ها در این راه خدمت‌رسانی می‌کنند.

ایزدیار بیان کرد: شهرداری‌ها از نهادهایی هستند که سهم قابل توجهی در خدمات‌دهی به زائران دارند و با استقرار انواع ماشین‌آلات و حمل‌ونقل اتوبوس‌ های مسافربری، ماشین‌آلات حمل زباله و جمع‌آوری پسماند به مواکب خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی خسروی زائران حسینی انتقال می دهند.
همچنین بسیج شهرداری کرج در عمود ۳۶۱ مسیر نجف-کربلا میزبان عاشقان اباعبدالله الحسین خواهند بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ارائه خدمات همه‌جانبه در داخل و بیرون مرزها پس از اربعین و تا زمان بازگشت زائران توسط مدیریت شهری تا تاریخ ۸ شهریور ماه ادامه خواهد داشت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا