مدیریت شهری

مردم برای دریافت انشعابات در بخش آسارا با مشکلات فراوانی روبرو‌هستند

مردم برای دریافت انشعابات در بخش آسارا با مشکلات فراوانی روبرو‌هستند

رییس شورای بخش آسارا از بروز مشکلاتی در دریافت انشعابات در بخش آسارا خبر داد و گفت: آب منطقه ای استان البرز همکاری لازم را با این بخش ندارد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرستان کرج؛ مهدی نور محمدی رئیس بخش آسارا با اشاره به تداخل اسناد منابع طبیعی با املاک اظهار داشت: پلاکهایی که افراد حقیقی در بخش آسارا برای دریافت انشعابات  دارند با مشکلات فراوانی روبرو است.

وی با توجه به اینکه تداخل سند منابع طبیعی با دیگر اسناد سبب بروز مشکلات فراوانی برای مردم جاده چالوس به خصوص روستاهای بخش آسارا شده است، افزود: بخشی از منازل داخل بافت و‌بخشی خارج از بافت قرار دارند که باید به هردو آنها امکانات داده شود.

رییس شورای بخش آسارا با اشاره به اینکه سند رودخانه کرج توسط اب منطقه ای گرفته شده است که خود نماینده دولت بوده است و‌سبب بروز مشکلاتی شده است، بیان کرد:طبق قانون اب منطقه ای اگر سندی متراژدار قبل از سال ۱۳۴۸ وجود داشته باشد اب منطقه ای آن را می تواند اصلاح  و به آن خدمات دهد اما  همچین چیزی غیر ممکن است  زیرا سند متراژ داری که مربوط به قبل از سال ۱۳۴۸ باشد وجود ندارد.

نور محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قرار بود انسدادهای جاده چالوس به سمت دهانه ی جنوبی تونل کندوان هدایت شود اما مسئولین زیربط به وعده خود عمل نکردند،افزود: در بحث پسماند باید آب منطقه ای و شهرداری به کمک بخش آسارا بیاید زیرا روزانه گردشگرهای بسیاری از این جاده دیدن می کنن و ما در بخش مدیریت پسماند جاده کرج، کندوان نیاز به  همکاری مسئولین مربوطه داریم.

وی در پایان با اساره به مشکلات حمل و نقل عمومی بخش آساراذگفت: در سنوات گذشته ۲۰ اتوبوس در این بخش فعالیت داشتند انا به دلیل بروز برخی مشکلات در حال حاضر  یک اتوبوس حمل و‌نقل عمومی این جاده را برعهده دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا