مدیریت شهری

بخش آسارا از نظر امکانات درمانی در محرومیت به سر می برد

سجاد خدری؛

بخش آسارا از نظر امکانات درمانی در محرومیت به سر می برد

بخشدار آسارا گفت: بخش آسارا علاوه بر نبود پزشک از کمبود شدید امکانات بهداشتی درمانی رنج می برد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرستان کرج ؛ سجاد خدری در جلسه شورای اداری شهرستان کرج که در سالن جلسات بخشداری با حضور اعضای شورای شهرستان و بخشدار آسارا، شهردار آسارا و دیگر مسوولان برگزار شد، در این‌جلسه با اشاره به گازرسانی روستاهای این بخش اظهارداشت: در بحث گازرسانی پیگیری اعضای شورای بخش و شهرداری و دیگر نهادها سبب شد گاز به بخش آسارا برسد و مردم‌از این نعمت خدادادی بهره مند شوند.
بخشدار آسارا با اشاره به مشکلات این بخش و انتقاد از عدم حضور برخی از مسئولین مرتبط استانی و شهرستان که به این جلسه دعوت شده بودند اذعان کرد: در زمینه مشکل پسماند در ۶ ماهه دوم‌سال که تمامی ساکنان بخش هستند روزانه حدود ۸ تن زباله تولید می شود اما در شش ماهه اول این مقدار به ۲۵ تن افزایش پیدا می‌کند‌.
خدری تصریح کرد: از سال ۹۰ بیش از ۲ میلیارد تومان ‌به سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بدهکار هستیم و از مسوولان‌ می‌خواهیم در این زمینه کمک کنند.
وی افزود: در هفته گذشته حدود دو هفته پسماندها بر زمین ماند و باید کمک کرد مشکلات به صورت ریشه ای رفع شود.
این‌مسوول خاطرنشان کرد: عمده زباله های تولیدشده در حاشیه رودخانه ها است و می طلبد مسوولان متولی کمک کنند این مشکلات زیست محیطی را رفع کنیم.
بخشدار آسار با اشاره به جمعیت بخش آسارا تاکید کرد : این بخش فاقد مجتمع درمانی است که در این خصوص پروژه مجتمع درمانی روستای نسا را آغاز کرده ایم اما هنوز مشکلاتی برای تکمیل آن داریم.
خدری با بیان این که ما اعتقادی به گردشپ پذیر بودن این جاده نداریم اظهار کرد: دلیل این تفکر بر این‌ پایه است که بخش زیرساختهای لازم هنوز در آن مهیا نشده است.
وی با اشاره به این مطلب که مشکلاتی در محورهای گردشگری از جمله روستای آزادبر داریم تصریح کرد: در این خصوص بودجه و قول‌هایی گرفته ایم که برای بحث زیرسازی و آسفالت بوده و از شورای شهرستان می‌خواهیم برای تخصیص این اعتبارات و تحقق آن کمک کنند.
خدری بیان کرد: با طول مسیر ۸۵ کیلومتر تنها دارایی در راهداری بخش آسارا ۲ لودر و یک گریدر است و در این زمینه بسیار پیگیری کرده ایم اما اثر بخش نبوده است.
وی در آخر اظهار کرد: از مسوولان می خواهیم مشکلات را ببینند و همراه ما پیگیر رفع آن باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا