سلامت

کسب رتبه یک اعتبار سنجی برای بیمارستانی که تاچندی پیش لبه پرتگاه تعطیلی بود

کسب رتبه یک اعتبار سنجی برای بیمارستانی که تاچندی پیش لبه پرتگاه تعطیلی بود

بیمارستان امام خمینی(ره) البرزکه تا چندی پیش حتی تا ورطه تعطیلی هم رفته بود با مدیریت درست و هم افزایی دستگاه های استانی موفق به کسب رتبه یک اعتبار بخشی در عملکرد مبتنی بر استاندارد های وزارت بهداشت شد.

دکتر زهرا ریاضی، معاون سلامت سازمان سلامت کوثر در حاشیه بازدید از بیمارستان به خبرنگار روزنامه ایران در البرز گفت: بخش اجرایی ودرمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر عهده سازمان سلامت کوثراست و همه مراکز درمانی بنیاد شهید در این سازمان تجمیع شده اند.
دکتر ریاضی افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) البرز از جمله بیمارستان هایی بود که به دلایل سوء مدیریت درحال تعطیل شدن بود. همانطور که مستحضرید چندین سال بود که پرسنل این بیمارستان حقوق و مزایا دریافت نمی کردند و هیچ خدمات درمانی هم ارائه نمی شد.
وی متذکر شد: سازمان سلامت کوثر این بیمارستان را تحویل گرفت و طی این چند ماه تمام مشکلات مالی بیمارستان را مرتفع کرد و بیمارستانی که هر روز کارکنانش جهت اعاده مطالبات تجمع داشتند مجددا احیا و در چرخه نظام سلامت جامعه قرار گرفته و مشغول ارائه خدمات درمانی در استان شد.
معاون سلامت سازمان کوثرگفت:در حال حاضر این بیمارستان از نظر اعتبار بخشی و عملکرد مبتنی براستاندارد های وزارت بهداشت رتبه یک را کسب کرده است و این بسیار قابل تقدیر است که بیمارستانی با این همه مشکلات توانسته با مدیریت درست چنین رتبه ای را بدست آورد.
وی در خاتمه افزود: ما در اداره امور این بیمارستان ضمن ارائه خدمات کیفی به شهروندان ، دنبال حل سایر معضلات از پیش جامانده این بیمارستان هستیم تا بزودی شاهد رتبه یک برتر این بیمارستان باشیم و من امروز جهت تقدیر و تشکر از مدیران و پرسنل زحمتکش این بیمارستان و عرض خدا قوت به این عزیزان اینجا هستم.
دکتر جواد عبادی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) در مورد کسب این رتبه گفت: طی بررسی های میدانی و موشکافانه سه متخصص که از مرکز بیمارستان را پایش کردند و خوشبختانه بیمارستان ما رتبه یک را کسب کرد. علیرغم همه مشکلاتی که پشت سرگذاشته بودیم این رتبه بدون شرط را بدست آوردیم.
دکتر عبادی افزود: امیدواریم این بیمارستان در سال آینده رتبه یک برتر(عالی) را کسب کند و این با وجود پرسنل زحمتکش و مجرب این بیمارستان دور از دسترس نیست.
وی با اشاره به میزان اهمیت این اعتبار بخشی در خصوص تاثیر این رتبه در کیفیت خدمات رسانی در این مجموعه گفت: کسب چنین رتبه هایی برای بیمارستان ها تاثیر مستقیم دارد چرا که در تعامل بیمه ها و جذب بیماران و حتی استفاده از پزشکان متخصص برای افزایش استاندارد درمان بیماران است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا