مدیریت شهری

۴۲ هزار و ۲۶۱ متر مربع از معابر فردیس آسفالت شد

از ابتدای سال جاری تا کنون؛

۴۲ هزار و ۲۶۱ متر مربع از معابر فردیس آسفالت شد

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل ترافیک شهرداری فردیس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، عملیات آسفالت مکانیزه به مساحت ۴۲ هزار و ۲۶۱ متر مربع با صرف ۷هزار و ۸۴۷ تن آسفالت در معابر سطح شهر فردیس اجرا شده است.

امیرحسین سلیمی در گفت و گو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس با اشاره به ضرورت بهسازی و ساماندهی مسیرها و راه های شهری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، عملیات آسفالت مکانیزه به مساحت ۴۲ هزار و ۲۶۱ متر مربع با صرف ۷هزار و ۸۴۷ تن آسفالت در معابر سطح شهر فردیس انجام شده است.

وی انجام عملیات عمرانی با توجه به نیازسنجی و براساس اولویت بندی را ضروری دانست و افزود: عملیات آسفالت مکانیزه در معابر اصلی و فرعی شهر فردیس در حال انجام است و در خیابان مهم و پرتردد امام حسن علیه السّلام، خیابان های شهید عجمیان و نسیم، بلوارهای کچویی، شهدا حدفاصل فلکه سوم تا چهارم و سه راه حافظیه تا فلکه اول و کوچه شقایق شرقی واقع در بلوار بهاران غربی صورت پذیرفته و تکمیل شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس به جدیدترین اقدام عمرانی در خیابان صاحب الزمان(عج) واقع در بلوار شهدا، اشاره کرد و گفت: عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه در خیابان مذبور به متراژ ۳۰۰ متر طول انجام و به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت به منظور ایجاد سطحی ایمن به مساحت ۲۷ هزار و ۸۳۰ متر مربع انجام شده است که ۲ هزار و ۵۰۵ تن آسفالت استفاده شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس، عملیات اجرایی در شهر را برای تسهیل عبور و مرورخودروها و تامین رفاه شهروندان بیان و خاطرنشان کرد: اینگونه اقدامات سبب بهسازی، نوسازی، بهبود وضعیت معابر و افزایش ضریب ایمنی راه ها می شود که به صورت مستمر در حال انجام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا