انتظامی

پيام تسليت فرمانده انتظامي استان به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم

پيام تسليت فرمانده انتظامي استان به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم

سردار “حميد هداوند” فرمانده انتظامي استان، با صدور پيامي فرارسيدن ماه ‏محرم و ايام شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) را به عاشقان و شيعيان آن ‏حضرت تسليت گفت‎. ‎
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، متن پيام بدين شرح است:
باز شور محرمي ديگر از راه مي رسد و عالمي را به شميم جان نواز حسين شهيد و ?? شقايق سرخ روييده در دشت نينوا معطر مي کند. محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم ، ماه پيروزي خون بر شمشير، ماه قيام و بيداري و يادآور بزرگ ترين حماسه و دلخراش ترين مصيبت تاريخ بشريت است. ماهي که در آن سالار شهيدان با قيام و ايستادگي خود در مقابل ظلم و ستم ، مکتب انسان ساز و جاوداني بنام عاشورا را بنيان نهاد و درس حريت، عدالت، عزت، شجاعت و جوانمردي و راه و رسم پاسداشت عقيده و بيزاري از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل هاي تاريخ آموخت و براي همه اعصار و زمانها بر فراز قلّه رسالت احياي فريضه امر به معروف و نهي از منکر جاي گرفت.
فرا رسيدن ايام حزن و اندوه و ماه سوگواري حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و هفتاد و دو تن از ياران باوفاي ايشان را محضر مقدس منجي عالم بشريت حضرت ولي عصر (عج) ، فرماندهي معظم و معزز کل قوا حضرت آيت اله العظمي امام خامنه اي عزيز(مدظله العالي) و همه شيفتگان آن حضرت در استان البرز به ويژه همکاران سخت کوش و جان بر کفم در مجموعه انتظامي استان را تسليت عرض نموده، اميد است با استعانت از الطاف الهي و توفيق شرکت در مراسم عزاداري،حظ و بهره لازم و کافي را از اين ايام ببريم.
سرتيپ دوم حميد هداوند
فرمانده انتظامي استان البرز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا