انتظامی

پيام تقدير رييس عقيدتي سياسي انتظامي استان از تلاش کارکنان و حضور پرشور مردم ولايتمدار استان البرز در انتخابات

پيام تقدير رييس عقيدتي سياسي انتظامي استان از تلاش کارکنان و حضور پرشور مردم ولايتمدار استان البرز در انتخابات

رييس عقيدتي سياسي انتظامي استان در پيامي از تلاش كاركنان و نمايش عزت و اقتدار مردم در خلق حماسه 15 تيرماه و حضور پرشور در انتخابات رياست جمهوري تقدير و تشكر كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس ، رييس عقيدتي سياسي انتظامي استان در پيامي از تلاش كاركنان و نمايش عزت و اقتدار مردم در خلق حماسه 15 تيرماه و حضور پرشور در انتخابات رياست جمهوري تقدير و تشكر كرد.
در اين پيام آمده است :
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و عرض احترام ،
بار ديگر در سايه رهبري حكيمانه مقام عظماي ولايت، ملت بزرگ و با بصيرت ايران اسلامي و مردم شهيد پرور استان البرز با حضور پر شور، وحدت آفرين و دشمن شكن خود در انتخابات 15 تير ماه حماسه اي عظيم آفريدند.
نمايش عزت و اقتدار ملت ولايت مدار و غيرتمند براي پيوند مجدد با ولايت و دفاع از حاكميت ارزش هاي اسلامي كه در پرتو الطاف الهي و همكاري و همراهي همه اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي و تلاش مجموعه نيروهاي دلسوز و متعهد، به صحنه اي به ياد ماندني در ايران اسلامي و پاسخي كوبنده به ياوه گويي هاي سران استكبار و دولت مردان امريكايي مبدل شد و همچون گذشته دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را مغلوب و نا اميد كرد.
برگزاري انتخاباتي گسترده در كمال امنيت و آرامش در سراسر كشور وسيع اسلاميمان، افتخاري ديگر براي خادمان و تلاشگران عرصه نظم و امنيت كشور است كه هوشمندانه و همراه با مردم، سهم بي بديلي در خلق اين حماسه عظيم ايفا نمودند .
ضمن حمد و سپاس از عنايت بي كران حضرت حق و شكر برخورداري از نعمت ملتي هوشيار و هميشه در صحنه با تاسي به حديث شريف رضوي “من لم يشكر المنعم من المخلوقين لم يشكر الله عز و جل”، از كليه همكاران ارجمند و پرتلاشم در عقيدتي سياسي انتظامي استان البرز و همراهي مردم شريف استان البرز تقدير و تشكر نموده و از خداوند متعال براي تمامي خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سربلندي و عزت روز افزون تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) و رهبري داهيانه فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) مسئلت مي نمايم.
رييس عقيدتي سياسي انتظامي استان البرز
حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق جوشقاني

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا