سیاسی

رسانه‌ها باید در مسیر وحدت حرکت کنند

رسانه‌ها باید در مسیر وحدت حرکت کنند

رسانه‌ها باید در مسیر وحدت حرکت کنند

 

حجت الاسلام والمسلمین سید میثم مومنی ، گفت : رسانه‌ها باید در جهت وحدت گام بردارند این وحدت فقط در جبهه انقلاب نباشد از وحدت در کشور غافل نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید میثم مومنی،رئیس ستاد مردمی انتخابات محمد باقر قالیباف در استان البرز، شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران استان البرز،مسوول ستاد مردمی محمدباقر قالیباف، در استان البرز نیز در این نشست گفت: رسانه‌ها باید در جهت وحدت گام بردارند این وحدت فقط در جبهه انقلاب نباشد از وحدت در کشور غافل نباشیم.

وی‌افزود: در جبهه انقلاب دنبال تقویت هم افزایی باشیم.مومنی گفت: امروز باید در شبکه های اجتماعی تولیدات بیشتری با ادبیات مختص جوانان داشت.وی تاکید کرد: در تبیین شخصیت قالیباف ضعیف عمل شده است.

مومنی افزود: مهم‌ترین شاخصه شخصیتی قالیباف در تولید محتوا که پشت گوش افتاده و کلید جذب آحاد مردم است کارآمدی و گره گشایی است.

وی بیان کرد: عموم مردم دنبال آن هستند تا ببینند چه کسی دلار را پایین می آورد یا درد پراید ۳۰۰ میلیون تومانی را درمان می کند.

مومنی اضافه کرد: مردم دنبال کسی هستند که سفره تنگ شده را گشاد کند و به کسی رای می‌دهند که نان شب و سفره آنان امنیت پیدا کند.

وی یادآورشد: قالیباف شخصیت توانمند و گره گشا در اقتصاد است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا