فرهنگیمدیریت شهری

المان های شهر در محیط و فضاهای شهری باعث پویایی و هویت بخشی شهر می شوند

المان های شهر در محیط و فضاهای شهری باعث پویایی و هویت بخشی شهر می شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه المان های شهر در محیط و فضاهای شهری باعث پویایی و هویت بخشی شهر می شوند ،گفت: از ۱۲۰ طرح پیشنهادی هنرمندان در فراخوان ورکشاپ هنری هنرمندان، ۳۵ طرح مورد تأیید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در پنجمین جلسه کمیته داوری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در بررسی طرح المان‌های ویژه عید سعید غدیرخم، ایام محرم و نقاشی دیواری شهید بهشتی و شهید چمران اظهارداشت: طراحی و ساخت المان شهدای تپه موشکی اسلام آباد، المان میدان توحید و المان بدرقه مادر شهید بعنوان المان‌های شاخص و ماندگار با نگاه ویژه شورای اسلامی کرج در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج قرار دارد که طی چندین جلسه، طرح‌های اولیه پیشنهادی هنرمندان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته که در این جلسه، طرح منتخب بازنگری و دوباره بررسی شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر ضرورت و اهمیت گرامیداشت نام و یاد شهدا به ویژه شهدای تپه موشکی اسلام آباد و ایجاد فضاهای فرهنگی در مناطق کم برخوردار به نقش و جایگاه المان‌های شهری در فرهنگ‌سازی اشاره کرد.

سعیدی اذعان کرد: المان‌ها از شهر هویت می‌گیرند و به شهر هویت می‌دهند، بنابراین به نظر می‌رسد باید بر روی فرایندهای ساخت المان‌های شهری با این حساسیت تامل شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کر: با مدیریت صحیح و مطلوب کارها را باید عملیاتی کنیم و از فرصت‌های خدمت به نحو مقتضی و به هنگام بهره گیری کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا