مدیریت شهری

فردیس به شهر بدون متکدی تبدیل می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس:
فردیس به شهر بدون متکدی تبدیل می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس گفت: در راستای کنترل آسیب‌های اجتماعی  در نظر داریم شهر فردیس را به یک شهر بدون متکدی تبدیل کنیم.

اصغر نصیری در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، بر ضرورت همکاری همه جانبه نهادهای ذیربط در کنترل آسیب های اجتماعی تاکید و اظهار کرد: در  راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، برنامه های مختلفی در نظر داریم که  اجرای طرح جمع آوری متکدیان و گلفروشان در چهارراه‌های سطح شهر از جمله آنهاست.

وی افزود: با توجه به کم تعداد بودن جمعیت متکدیان در فردیس، با همکاری همه جانبه نهادهای ذیربط  می توانیم به زودی  شهر فردیس را  به عنوان شهر بدون متکدی معرفی  کنیم.

نصیری  ساماندهی کودکان کار و خیابان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در حال حاضر گرمخانه آقایان در فردیس در حال ساخت است و در فاز بعدی مجتمع آسیب های اجتماعی، مکانی برای آموزش و ساماندهی کودکان کار و خیابان در نظر گرفته می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش از پاکسازی اراضی محدوده شهرک سپاه از خاک و نخاله خبر داد و گفت: با  همکاری مدیریت پسماند و منطقه یک شهرداری فردیس جمع آوری خاک و نخاله در محدوده شهرک سپاه انجام شد. همچنین در چندین طرح جهادی در حوزه خدمات شهری، نسبت به رنگ آمیزی جداره ها، شستشوی سطل های مکانیزه، بهسازی فضای سبز وغیره اقدام شد که مورد رضایت شهروندان قرار گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا