مدیریت شهری

تقاطع غیر همسطح در ورودی کمالشهر از اتوبان تهران قزوین مورد تاکید استاندار است

تقاطع غیر همسطح در ورودی کمالشهر از اتوبان تهران قزوین مورد تاکید استاندار است

معاون هماهنگی امور فنی عمرانی فرماندار کرج در حاشیه جلسه بررسی احداث ایستگاه متروی خط 5 تهران هشتگرد در محدوده کمالشهر ، ضمن عرض تسلیت به مردم در ضایعه شهادت رئیس جمهور ، وزیر امور خارجه ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه آذربایجان شرقی و استاندار آن استان گفت: ما دو موضوع را منحصرا پیگیری میکنیم که یکی ایجاد تقاطع غیر همسطح در ورودی کمالشهر از اتوبان تهران قزوین است که مورد تاکید استاندار محترم نیز هست و دیگری ایستگاه مترو که  بر روی خط 5 تهران هشتگرد در محدوده کمالشهر باید احداث شود.

مجتبی عسگری افزود: در زمان احداث ادامه خط 5 مترو از گلشهر به هشتگرد ، دستگاه هایی بودند که تعهداتی برای رفع مشکلات ورودی کمالشهر از اتوبان داده بودند و متاسفانه در این جلسه مطلع شدم که این دستگاه ها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که از این دستگاه ها علت ترک فعل پیگیری شود و مصوباتی که در سنوات گذشته در این خصوص بوده به مرحله اجرا درآید و در موضوع احداث تقاطع غیر همسطح توسط شهرداری کرج در ضلع جنوبی آرامستان بهشت سکینه ، بیمارستان کمالشهر و ادارات مجاور آن دیده شود .

این مسئول گفت: موضوع دوم جلسه احداث ایستگاه مترو در محدوده کمالشهر بود که با توجه به جمعیت کمالشهر و استقرار شهرک ها و لکه های صنعتی در این محدوده حائز اهمیت است.

عسگری خاطر نشان کرد: علی رغم وجود مصوبات شورای ترافیک استان در این خصوص در این جلسه مقرر شد مجوز رسمی احداث ایستگاه، هم از بهره بردار خط 5 تهران و هم شرکت عمران شهر جدید هشتگر ، ظرف مدت 10 روز اخذ شود.

وی افزود : در موازات این دو موضوع مقرر شد دوستان مدیریت شهری کمالشهر پیگیری احداث ایستگاه قطار در خط تهران تبریز در محدوده کماشهر را داشته باشند که به جهت تسریع و تسهیل در امر جابجایی مسافر تحت عنوان قطار های ریل باس موثر خواهد بود.

این جلسه با حضور رمضان  شهبازی رئیس شورای شهر، سعید بهرامی نایب رئیس،محسن افشار عضو شورای شهر ، حسن زارع رفیع دبیر شورای شهر کمالشهر، محمد اسدی شهردار و نمایندگان اداره کل راهداری، آرامستان بهشت سکینه و پلیس راهور در سالن جلسات شورای شهر کمالشهر در جهت رفع مشکلات مردم کمالشهر برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا