انتظامی

سارقان لوازم خودرو به دام افتادند

سارقان لوازم خودرو به دام افتادند

فرمانده انتظامي استان از دستگيري 2 سارق حرفه‌اي لوازم خودرو در منطقه کيانمهر کرج خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات تکميلي به ارتکاب 53 فقره سرقت در سطح اين حوزه اعتراف کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار “حميد هداوند” در اين خصوص بيان داشت: در پي رصد تحرکات يکي از سارقان حرفه‌اي و سابقه‌دار سطح استان توسط ماموران پليس آگاهي مشخص شد اين شخص با همدستي يکي ديگر از سارقان با تشکيل يک باند اقدام به سرقت‌هاي خودرو و لوازم خودرو در سطح شهر کرج مي‌کنند.
وي افزود: بلافاصله اقدامات فني براي شناسايي مخفيگاه متهمان آغاز و در يک مدت زمان کوتاه هر دو سارق در عمليات‌هاي جداگانه با هماهنگي مقام قضائي در منطقه کيانمهر کرج دستگير شدند.
فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي به ارتکاب 53 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در سطح حوزه استحفاظي شهر کرج اعتراف کردند.
سردار هداوند در خصوص شيوه و شگرد متهمان در ارتکاب سرقت گفت: سارقان با استفاده از يک خودرو سرقتي پس از شناسايي خودروهاي فاقد تجهيزات ايمني در يک مدت زمان کوتاه درب خودرو را باز و لوازم آن را به سرقت برده و متواري مي‌شدند.
اين مقام ارشد انتظامي از تلاش پليس براي شناسايي مال باختگان اين پرونده خبر داد و به شهروندان توصيه کرد که خودروهاي خود را به تجهيزات ايمني از جمله دزدگير و قفل پدال مجهز کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا