قضایی

آینده نگری یکی از ویژگیهای شهید رییسی بود

آینده نگری یکی از ویژگیهای شهید رییسی بود

حسین ناصرخاکی گفت: آیت الله رییسی منافع نسل جوان را فدای نسل گذشته نمی کرد.

حسین ناصر خاکی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در خطبه های نماز جمعه ضمن تسلیت مجدد شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان گرامی ایشان اظهار کرد: شهید رئیسى شخصی تأثیرگذار در عرصه هاى بین المللى بود.

وی با اشاره به اینکه فضیلت و تقوا، عمل، ولایتمداری، گره گشایی از مشکلات، مشورت پذیری و… از جمله خصوصیات بارز رئیس جمهور شهید کشورمان بود ادامه داد: آیت الله رئیسی، فردی مجاهد، با کفایت، فداکار، خستگی ناپذیر، صمیمی، مخلص، مردمی و با ارزش بود و این بخشی از خصوصیات عقیدتی، رفتاری و اخلاقی شهید جمهور بود.

دادستان فردیس با بیان اینکه امیدآفرینی، سخت کوشی و خدمت به مردم از مهمترین خصلت‌های آیت الله رییسی بود، افزود:  رضایت مردم همواره در اولویت ایشان قرار داشت.

ناصر خاکی ادامه داد: نگاه فراجناحی به مسائل و فراجناحی عمل کردن ، تحول گرایی، ولایت مداری و تغییر سبک مدیریتی از جمله خصایصی بود ایشان را نزد مردم کشور محبوب تر کرده بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در جواب توهین‌ها با متانت رفتار می کرد، تصریح کرد:  اخلاق مداری و صبور بودن،  خدمت به مردم و پیگیری و تلاش برای رسیدگی به امور مردم سرلوحه کار ایشان بود.

دادستان فردیس در ادامه به روحیه فساد ستیزی شهید سید ابراهیم رئیسی اشاره و اضافه کرد: تلاش‌ شبانه ‌روزی آیت الله رئیسی برای تحقق وعده‌ها غیر قابل وصف بود.

ناصر خاکی در پایان با اشاره به اینکه هیچ ‌یک از اهل خانواده آیت الله رئیسی در خارج از کشور سکونت نداشته اند، خاطرنشان کرد: این مهم نشان میدهد که رییس جمهور شهید، عزتمندى و سربلندى ایران را در سرلوحه خدمت خود میدانست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا