انتظامی

دستگيري عامل درگيري و ايجاد رعب و وحشت در مهرشهر

دستگيري عامل درگيري و ايجاد رعب و وحشت در مهرشهر

فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري يکي از اراذل و اوباش منطقه مهرشهر که اقدام به ايجاد درگيري و رعب و وحشت براي شهروندان نموده بود، خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “پيمان گودرزي” با اعلام اين خبر بيان داشت: د ر پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر ايجاد درگيري و رعب و وحشت توسط يکي از اراذل و اوباش منطقه مهرشهر، بلافاصله تيمي از ماموران زبده کلانتري 22 مهرشهر براي بررسي موضوع اعزام شدند.
وي افزود: با توجه به اينکه متهم اصلي پرونده با صدمه وارد کردن به تعدادي از شهروندان متواري شده بود، تحقيقات ماموران براي شناسايي هويت و مخفيگاه او آغاز شد.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج اضافه کرد: علي رغم اينکه متهم به صورت کاملاً حرفه‌اي دائم محل خود را تغيير مي‌داد و قصد خروج از استان را داشت، اما ماموران با انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي مخفيگاه او را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي نامبرده را دستگير کردند.
اين مقام انتظامي گفت: متهم در تحقيقات تکميلي به ارتکاب برهم زدن نظم و امنيت عمومي و ايراد صدمه به تعدادي از اموال و شهروندان اعتراف کرد.
سرهنگ گودرزي در پايان با اشاره به تشکيل پرونده و انتقال متهم به مقر سازمان اطلاعات فراجا براي انجام تحقيقات تخصصي، خاطرنشان کرد: برابر تاکيدفرمانده فراجا، پليس به هيچ وجه اجازه گردنکشي و قدرتنمايي به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با قدرت با اين افراد برخورد خواهيم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا