صنعتی

تشریح عملکرد یک ساله اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشتهارد

تشریح عملکرد یک ساله اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اشتهارد

رئیس اداره صمت شهرستان اشتهارد عملکرد سال 1402 این اداره را تشریح کرد.

به گزارش روابط و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز، علی افتخاری با اشاره به استقرار 1838 واحد صنفی در این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون، 529 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: در این مدت برای 62 مختلف پرونده تشکیل شده و به مراجع رسیدگی‌کننده ارسال شده است.

افتخاری همچنین از برگزاری 187 گشت مشترک بازرسی با همراهی فرمانداری، جهاد کشاورزی، بهداشت، اتاق اصناف، دامپزشکی، اداره اماکن انتظامی و اتحادیه ها خبر داد و افزود: با توجه به اینکه بیشترین تخلف در حوزه آرد و نان انجام می شود، 254 مورد بازرسی در حوزه آرد و نان انجام گرفته که برای 25 متخلف تشکیل پرونده شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان اشتهارد گفت: در حوزه اصناف و تشکل های صنفی‌؛ 6 جلسه کمیسیون نظارت بر مراکز و سازمان‌های صنفی، 12 جلسه تنظیم بازار و 10 جلسه کمیته نرخ گذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت نیز 78 طرح توسعه واحدهای صنعتی در شهرستان انجام شده، همچنین 84 جواز تاسيس تمدید و 9 اصلاحیه پروانه بهره‌برداری صورت گرفته است.

افتخاری رئیس اداره صمت شهرستان اشتهارد در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از قبیل (گران فروشی، کم‌فروشی، مخصوصاً بحث میوه و تره بار، کالاهای اساسی و خصوصاً زولبیا بامیه و…) می‌تواند با سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت تماس و ما آماده دریافت گزارشات مردمی و پاسخگویی به آنها خواهیم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا