گردشگری

هماهنگی با انجمن‌های گردشگری برای استقبال از مسافران نوروزی

هماهنگی با انجمن‌های گردشگری برای استقبال از مسافران نوروزی

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز ضمن تأکید بر نصب QR کد جاذبه‌های استان در تأسیسات گردشگری، گفت: هم‌افزایی با انجمن های گردشگری برای ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزایش‌ می‌یابد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز رحیم خاکی در جلسه هم اندیشی با رؤسای انجمن‌های گردشگری استان که در راستای ستاد خدمات سفر نوروزی روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار کرد: رؤسای انجمن‌های مختلف گردشگری اعم از پذیرایی، اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به اطلاع‌رسانی در خصوص ملاحظات ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به زیر مجموعه‌های خود اقدام کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز تأکید کرد: تأسیسات گردشگری، در کنار آیین‌های نوروز نسبت به ایجاد حال و هوای ماه مبارک رمضان از جمله ارائه افطار به روزه‌داران اقدام کنند.
خاکی همچنین بر نوسازی و پاکسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی واحدهای گردشگری تأکید کرد و گفت: هماهنگی با واحدهای پذیرایی و اقامتی به گونه‌ای صورت پذیرد که خدمات به بهترین نحو ارائه شود.
او بر قیمت‌گذاری تورها، و سایر خدمات گردشگری بر اساس ضوابط و نرخ‌نامه‌ها تأکید کرد و افزود: واحدهای گردشگری ملزم هستند نسبت به موضوعات بهداشتی، نصب نرخ‌نامه، رعایت استانداردها و همچنین ارائه و نصب QR کد جاذبه‌های گردشگری استان در واحدهای گردشگری اقدام کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی البرز معرفی جاذبه‌های گردشگری استان از طریق تابلوهای تبلیغاتی بین راهی واقع در اتوبان تهران‌-کرج، محور کرج چالوس، اشتهارد و… را در کنار تبلیغ واحدهای گردشگری اقدامی مناسب برای اطلاع‌رسانی در مورد جاذبه‌های استان عنوان کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا