آموزشاقتصادیتکنولوژیفناوری

البرز رتبه چهارم شرکتهای دانش بنیان کشور را دارد

البرز رتبه چهارم  شرکتهای دانش بنیان کشور را دارد

رییس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: این استان به لحاظ تعداد شرکت های دانش بنیان در کشور جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. به گزارش ایران  هفدهمین گردهمایی پارک‌ها، مراکز رشد، نوآوری، شتابدهی و شعب تجاری‌سازی جهاددانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی‌نائینی، رییس جهاددانشگاهی ، دکتر سجاد محمدعلی‌نژاد، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر محمدصادق خیاطیان، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی با تلاش سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد و به میزبانی پارک علم و فناوری البرز برگزارشد . مهدی  عباسی رییس پارک علم و فناوری استان البرز در این مراسم  تصریح  کرد:جهاد دانشگاهی یکی از متولیان اصلی زیست بوم نوآوری و کارآفرینی کشور است و این نهاد انقلابی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی خود تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری ابن گردهمایی، گفت: در این گردهمایی دو روزه سیاست‌ها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی در حوزه نوآوری و تجاری سازی تشریح می‌شود و دو روز گردهمایی فرصت خوبی را برای هم افزایی، همکاری و انتقال و تبادل تجربه در عرصه توسعه ساختارها و فعالیت‌ها فراهم می‌نماید.

مهدی عباسی بر شبکه‌سازی پارک‌ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: جهاد دانشگاهی یکی از متولیان اصلی جریان تولید ثروت از دانش و تخصص است و ما نیاز داریم این جریان تولید ثروت از طریق شبکه‌سازی در خدمت بازیگران این عرصه قرار بگیرد.

در این گردهمایی سالانه پارک‌ها و مراکز رشد، مراکز نوآوری و شتابدهی و شعب تجاری‌سازی جهاد دانشگاهی حضور دارند.

برگزاری سخنرانی‌های تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی، برگزاری تورهای بازدید و استفاده از تجارب کارآفرینان از برنامه‌های این گردهمایی دوروزه است.

گفتنی است این رویداد  امروز بکار خود پایان می دهد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا