سیاسی

دعوت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه این سازمان از آحاد مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات

دعوت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه این سازمان از آحاد مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی البرز، دکتر بازدار و حجت الاسلام قبادی با صدور پیامی از آحاد مردم بویژه کارکنان جهاد کشاورزی، بهره برداران، کشاورزان و تشکلهای بخش کشاورزی استان درخواست نمودند با حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند حماسه ای دیگر خلق نمایند.

متن پیام :
جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است. اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌مان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است. انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند. امسال در آستانه تحقق یک حماسه بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم؛ هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند. ملت شریف ایران برخلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند و هرگز اسیر روایت سازی‌های دشمنان نشده و نخواهند شد و انتخابات پیش رو را همچون دیگر حماسه آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد. إن‌شاءالله که بتوانیم شکر نعمت جمهوری اسلامی و نعمت انتخابات را به جا بیاوریم و در این انتخابات وظایف و تکالیف خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مردم به نحو احسن ادا کنیم .

اینجانبان ضمن حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از مردم شریف استان البرز بویژه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، بهره برداران، کشاورزان نجیب و تشکلهای بخش کشاورزی استان دعوت می نماییم که در روز 11 اسفند با حضور پر شور و با نشاط در این انتخابات که نشانه جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن است، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزوده و مثل همیشه حماسه ساز میدان باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا