سلامت

آماده همکاری با تمام دستگاه های اجرایی، علمی و پژوهشی استان هستیم

دکتر داود زارع در مرکز تحقیقات بیمه سلامت استان البرز:

آماده همکاری با تمام دستگاه های اجرایی، علمی و پژوهشی استان هستیم

 

مدیر کل بیمه سلامت استان البرز در اولین نشست علمی و پژوهشی مرکز تحقیقات بیمه سلامت استان البرز اعلام کرد: نظر به راه اندازی مرکز تحقیقات بیمه سلامت در استان البرز و بر اساس مأموریت های تعریف شده ، این مرکز آمادگی دارد با تمام مراکز علمی ، دانشگاهی و دستگاههای اجرایی در زمینه تحقیقات و پژوهش همکاری همه جانبه داشته باشدو طرح های اولویت دار را مورد حمایت قرار می دهد.
دکتر داود زارع در این نشست ضمن تبریک میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تولد امام خمینی (ره) و همچنین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، اعلام کرد بیش از 50%جمعیت کشور تحت پوشش بیمه سلامت قراردارند و بیش از 60% از این جمعیت بصورت رایگان یا با کاهش هزینه پرداختی از خدمات بیمه سلامت استفاده می نمایند.
زارع در بخش دیگری از سخنان خود گفت : پیرو ابلاغیه سازمان بیمه سلامت و نظر به اعطای مجوز ایجاد مراکز استانی تحقیقات بیمه سلامت ، مرکز استان البرز نیز ایجاد گردیده و امید است با همکاری تمامی مراکز علمی تحقیقاتی و اجرایی استان شاهد رویکرد جدید تحقیقات در استان باشیم و راهکارهای متناسب با شرایط استانی در موارد مبتلا به اتخاذ گردد.
یادآور می شود اولین نشست علمی و آموزشی مرکز تحقیقات بیمه سلامت استان البرز با حضور مسئولین پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مدیر کل بیمه سلامت استان البرز ، تأمین اجتماعی ،شهرداری فردیس، دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.
مدیر کل بیمه سلامت استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به ضرورت گسترش پژوهش در تمامی واحدهای سازمان و به منظور استفاده از ظرفیت های استانی (اعضاء هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات علمی پژوهشی استانی و متخصصین ذیربط( نسبت به راه اندازی شعبه استانی مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت اقدام گردیده و این اداره کل آمادگی همکاری در جذب طرح نیروی انسانی در رشته های مندرج در سامانه رشد وزارت بهداشت و درمان مانند: ( مدیریت خدمات بهداشتی درمانی- روانشناسی – اقتصاد بهداشت – علوم آزمایشگاهی و…) را دارد.
متقاضیان با مراجعه به سامانه رشد وزارت بهداشت و درمان ، در دوره های طرحی با انتخاب اولویت جذب در سازمان بیمه سلامت ایران به شرط سکونت در استان البرز تقاضای خود را ثبت نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا