انتظامی

دستگيري 47 نفر فروشنده مواد مخدر در ساوجبلاغ

دستگيري 47 نفر فروشنده مواد مخدر در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و دستگيري 47 نتفر فروشنده مواد مخدر در آذر ماه سال جاري خبر داد
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ ” علي سليماني ” در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستاي پيشگيري از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با محوريت پليس مبارزه با مواد مخدر و همکاري عوامل انتظامي در سطح شهرستان ساوجبلاغ در آذر ماه سال جاري به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران انتظامي 23 کيلو و 480 گرم انواع مواد مخدر را کشف، 47 نفر فروشنده مواد مخدر دستگير و 164 نفر معتاد متجاهر را جمع آوري و تحويل مراکز مجاز ترک اعتياد شدند.
سرهنگ سليماني خاطر نشان کرد: هدف اصلي اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي، پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز از برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي است که اين مهم با جديت و به صورت روزانه و مستمر توسط اين فرماندهي پيگيري مي شود.
وي اظهار داشت: با اجراي اين طرح که امت حزب اله و مسئولان شهرستاني از اقدامات به عمل آمده پليس ساوجبلاغ ابراز رضايتمندي داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظامي تقدير و تشکر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در پايان بيان داشت: تقويت باورهاي ديني از جمله عوامل اساسي پيشگيري از مصرف مواد مخدر، در بين نوجوانان است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا