انتظامی

کشف پرونده کلاهبرداري تلفني با 52 مالباخته

کشف پرونده کلاهبرداري تلفني با 52 مالباخته

با تلاش ماموران پليس فتاي استان، اعضاي باند 6 نفره کلاهبرداري تلفني دستگير و تاکنون 52 فقره کلاهبرداري کشف شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “محمد نادربيگي” جانشين فرمانده انتظامي استان البرز با اعلام اين خبر بيان داشت: به دنبال ارجاع چندين فقره پرونده کلاهبرداري تلفني به پليس فتاي استان، تيمي ويژه از کارشناسان اين پليس براي بررسي موضوع در نظر گرفته شد.
وي افزود: بررسي اوليه ماموران حاکي از اين بود که کلاهبرداران در ساعات مختلف شبانه روز با مالباختگان تماس گرفته و از طرق مختلف از قبيل برنده شدن در قرعه‌کشي، فروش وام و.. با شيوه‌هاي متقلبانه به اطلاعات بانکي نامبردگان دسترسي پيدا کرده و مبالغي را از حساب برداشت کرده‌اند.
جانشين فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: در ادامه علي رغم حرفه‌اي عمل کردن متهمان و بر جاي نگذاشتن هيچگونه ردي از خود، اما با تلاش‌هاي شبانه روزي و به کارگير اقدامات فني و پليسي کارآگاهان پليس فتا 6 نفر از اعضاي اين باند کلاهبرداري در استان تهران شناسايي و دستگير شدند.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه تاکنون متهمان به ارتکاب 52 فقره کلاهبرداري از اين طريق اقرار کرده‌اند، تصريح کرد: با تلاش‌هاي صورت گرفته 29 نفر از مالباختگان پرونده شناسايي و براي انجام مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شده اند.
سرهنگ نادربيگي در پايان از شهروندان درخواست کرد تا به هيچ وجه اطلاعات کارت بانکي و رمز همراه بانک خود را در اختيار افراد ناشناس قرار ندهند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا