مدیریت شهری

حمل و نقل پویا ، تهسیل کننده یکی از مهمترین نیاز شهر است

رئیس شورای اسلامی کمالشهر:

حمل و نقل پویا ، تهسیل کننده یکی از مهمترین نیاز شهر است

‌ ‌

شهبازی رئیس شورای اسلامی کمالشهر در حاشیه آئین گرامیداشت روز حمل نقل که در یکی از سالنهای کمالشهر و با حضورمسئولین شهری و فعالان عرصه حمل و نقل برگزار شد باتاکید بر این مطلب افزود: حمل و نقل همگانی در شاخص های خدمات مدیریت شهری ،جزء مهمترین امور و اقدامات است که بایدبرای شهروندان به مطلوبترین شکل مهیا شده و خدمت رسانی نماید.

وی افزود: کاهش هزینه ها، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و جلوگیری از ترافیک ، ازمهترین عواملی است که مدیران شهری را به سمت و سوی حمایت بیشتر از سازمان حمل ونقل سوق میدهد.

وی در ادامه افزود: مدیریت سفر های درون شهری خصوصا اتوبوسرانی و تاکسیرانی،میتواند تاثیر گذار در نمود دیگر خدمات مدیریت شهری باشد.

وی در ادامه و با اشاره به تراکم بالای جمعیت گفت: امروزه با توجه به افزایش جمعیت ، مدیریت شهری باچالشهای متعدی روبروست، در این بین رانندگان با تمام توان خود در راستای ایجاد رفاه عمومی همواره در تکاپو هستند تا بتوانند نیاز شهر را در این عرصه پاسخگو باشند.

شهبازی در ادامه گفت: فعالان عرصه حمل و نقل عمومی بویژه رانندگان ، به نوعی میتوانند به عنوان سفیران فرهنگ شهر تاثیرگذار باشند.

وی در ادامه گفت: اين سفیران فرهنگ شهرها، جزو کوشاترین و صبورترین مشاغل هستند زیرا در تمامی روزها و ساعتها بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به عموم شهروندان در تمامی ایام سال بوده و بدون هیچ چشمداشتی باتلاش بی شائبه خود این مهم را بارها به اثبات رسانده اند.

گفتنی است در پایان مراسم از رانندگان برتر با اهدای هدایاو لوح سپاس ،تقدیر به عمل آمد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا