اجتماعیاقتصادی

دیدار جمعی از کارآفرینان و کارفرمایان استان با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز

دیدار جمعی از کارآفرینان و کارفرمایان استان با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز

با دعوت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ، جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان البرزی عصر امروز (شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (رحمه‌الله علیه) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج با حضرت آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ۸ نفر از فعالان تولید و کارآفرینی و عرصه‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف به مدت یک ساعت و نیم، گزارشی از موفقیت‌ها، دستاوردها و تولیدات و همچنین برخی گلایه‌ها و مشکلات حوزه‌های کاری خود ارائه و پیشنهادهایی را نیز بیان کردند.

آقایان دکتر رضایی از گروه صنعتی آذین خودرو، حبیب الله هنرمند پور از گروه صنعتی جهان از اشتهارد، سلیمانی مدیرعامل مرصوص بتن، حسین پیش‌نماز مدیرعامل شهرک صنعتی کوثر، اکبر خانی از صنایع غذای گلنوش،اصغر بدی از شرکت دانش‌بنیان آتی صنعت، علی مقدم مدیرعامل کارخانجات مقدم نظرآباد، مناقبی از شرکت عمران آبادی بستان ایران از جمله افرادی بودند که در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

تامین نقدینگی واحدهای تولیدی ، امکان مبادلات ارزی و مالی تولید کنندگان با شرکای خارجی و رقابت پذیری تولید کنندگان ایرانی، بنگاه‌داری بانک ها و رویکرد آنان به بدهی‌های معوق واحدهای تولیدی و همچنین چرخه معیوب دریافت مالیات بر ارزش افزوده و قوانین متضاد حمایتی از تولید از جمله مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

در این دیدار کارفرمایان بر ضرورت تامین سیستم حمل و نقل و ترابری انتقال نیروی کار به واحدهای تولیدی و نرخ ارز و تنظیم بهای تمام شده کالا و رکود بازار و همچنین تعرفه های صادراتی در راستای حمایت از تولید از دیگر نکاتی بود که به آنها اشاره کردند.

در ابتدای این دیدار یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان کرج و عبداله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به بیان فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا