اقتصادی

نشست نخبگان، متنفذین، معتمدین و اندیشه‌ورزان بسیجی در اتاق بازرگانی البرز

نشست نخبگان، متنفذین، معتمدین و اندیشه‌ورزان بسیجی در اتاق بازرگانی البرز

با حضور فرمانده سپاه استان البرز و جمعی از بسیجیان، مدیران و مسئولان سپاه و فعالان اقتصادی البرز نشست نخبگان، متنفذین، معتمدین و اندیشه‌ورزان بسیجی در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج نشست نخبگان، متنفذین، معتمدین و اندیشه‌ورزان بسیجی با حضور سردار سرتیپ دوم علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان و پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز و جمعی از سپاهیان، بسیجیان و فعالان بخش خصوصی در محل اتاق البرز برگزار شد.

در این نشست سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در خصوص نقش سازنده بسیج در عرصه‌های مختلف و تلاش برای استفاده سازنده از توانمندی نخبگان و معتمدین و هیات‌های اندیشه‌ورز این عرصه برای کمک به تبدیل ظرفیت‌های بالقوه استان به فرصت‌های بالفعل تاکید کرد.

در ادامه پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز با خیرمقدم به حاضرین و تبریک هفته بسیج از تلاش برای گسترش تعامل با این نهاد انقلابی و سپاه استان به منظور پشیبرد اقدامات آموزشی به منظور بهبود سیمای اقتصادی استان البرز سخن گفت.

در این گردهمایی همچنین سرهنگ پاسدار محمد جان‌محمد‌لو عضو هیات رئیسه و جانشین فرماندهی سپاه استان در امور اقشار و متخصصین نیز به استفاده از ظرفیت نخبگان و هیات‌های اندیشه‌ورز بسیجی به منظور کمک به احصاء و بررسی مشکلات استان و تلاش برای رفع آن تاکید کرد.

وی همچین با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع بسیج استان در هفته‌های پیش‌رو عنوان کرد: کلیه طرح‌های بسیجیان استان که در قالب هیات‌های اندیشه‌ورز ارائه شده است، توسط کمیته داوران در حال بررسی است و در اجلاسیه استانی بدین منظور طرح‌های برگزیده تجلیل می‌شود.

در ادامه این نشست سه نفر از نخبگان بسیجی استان در خصوص طرح‌های خود سخنانی را مطرح کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا