قضایی

تقدیر از حمایت های دادگستری کل استان البرز از جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره)

در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان البرز با رئیس کل دادگستری استان مطرح شد:

تقدیر از حمایت های دادگستری کل استان البرز از جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره)

رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با حضور در دادگستری کل استان با حسین فاضلی هریکندی دیدار کرد.
رئیس کل دادگستری استان البرز در این دیدار که با همراهی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد با اشاره به گستره جامعه هدف کمیته امداد خمینی (ره) گفت: یکی از ابتکارات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسیس نهادی برای کمک به اقشار آسیب پذیر و محرومان به عنوان سرمایه‌های انقلاب بود.
وی با بیان اینکه حمایت از اقشار مستضعف، اصلی پذیرفته شده است که گاهی در کنار کمک‌های مردمی، مسئولیت‌هایی را نیز متوجه دولت‌ها می سازد تصریح کرد: نگرش نظام اسلامی مبتنی بر توانمندسازی جامعه هدف کلیه نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد است که کمک به ایجاد اشتغال و فراهم کردن بسترها برای ایجاد کسب کار در مورد افرادی که توان کار دارند از مهمترین اولویت ها می تواند باشد.
در ادامه این دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از حساسیت و پیگیری ویژه رئیس کل دادگستری استان البرز نسبت به مشکلات حقوقی و قضایی جامعه هدف خود تقدیر کرد و بر اجرای برنامه های مشترک با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در راستای نیل به اهداف تدوین شده اعلام آمادگی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا