انتظامی

45 فقره سرقت از اماکن خصوصی شهر چهارباغ

45 فقره سرقت از اماکن خصوصی شهر چهارباغ

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از دستگیری باند 2 نفره سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ارتکاب 45 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “کامران چراغی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از باغات و ویلاهای خالی از سکنه در شهرک های اطراف چهارباغ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در گام اول با تحقیقات میدانی از مناطق وقوع سرقت موفق شدند ردپای یکی از سارقان سابقه دار سطح استان را در چندین فقره سرقت مشاهده و با ردزنی ترددهای این متهم، نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه همدستش دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ اضافه کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به 45 فقره سرقت از باغات و اماکن خالی از سکنه اعتراف کردند.
سرهنگ چراغی در ادامه با اشاره به شیوه و شگرد سارقان، اظهار داشت: سارقان دستگير شده با توجه به بومي بودن و اشراف کاملي که بر محله ها داشتند اقدام به سرقت از باغ ويلاهاي خارج از بافت، خالي از سکنه و فاقد دوربين از طريق شکستن قفل منازل و حفاظ ها با ديلم می کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ در پایان با اشاره به دستگیری 3 نفر مالخر در خصوص این پرونده، از شهروندان خواست از امکانات ایمنی و هشداری در باغات خود استفاده کرده و هر گونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا