اجتماعی

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیددولتی کرج برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیددولتی کرج برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با حضور رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز و هئیت همراه و مدیر، معاونین واعضای شورای بسیج منطقه برگزار شد.

درابتدای این مراسم سیدجواد حسینی فرمانده سابق پایگاه بسیج شهیددولتی کرج ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه و عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به نقش وجایگاه بسیج در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گزارش عملکرد سه ساله بسیج منطقه البرز را برای حضار شرح داد.

در این جلسه وزارتی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز بسیج و بسیجیان را پرچمدار خودکفایی و صف شکن در مسیر تحریم‌ها و تهدید‌ها دانست و گفت: سربلندی و عزت ایران اسلامی مرهون همت، دانش و تلاش این سربازان گمنام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت‌های بسیج شرکت در سال‌های اخیر را قابل تقدیر توصیف نمود و ضمن تشکر از زحمات سیدجواد حسینی فرمانده سابق بسیج منطقه و آرزوی موفقیت برای وی اظهار امیدواری کرد که علیرضا عباسپور فرمانده جدید پایگاه از همت و دانش نیرو‌های توانای بسیجی منطقه در زمینه‌های مختلف به نحو احسن استفاده نموده تا شاهد موفقیت‌های بیشتر پایگاه مقاومت بسیج شهید دولتی کرج در عرصه‌های گوناگون باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا